FANDOM

Vinko Morović
Morović
Veliki majstor Velike zaprešićke masonske lože, Vinko Morović

Titula

  • Veliki majstor Velike zaprešićke masonske lože
  • Doktor ekonomskih znanosti

Alma mater

Ekonomski fakultet sveučilišta u Zagrebu

dr. sc. Vinko Morović trenutni je Veliki Majstor Velike zaprešićke masonske lože. Također je i prvi gradonačelnik Grada Zaprešića i dekan Veleučilišta Baltazar Zaprešić, te direktor zaprešićke kanalizacije (kojom su sve njegove funkcije objedinjene). 

Djetinjstvo

Vinko Morović rodio se 3. ožujka 1950. u Zaprešiću. Nedugo nakon njegovog rođenja, njegovi su roditelji Walt i Lilian Disney zbog financijskih prilika morali napustiti Zaprešić te su se odselili u Donje Priboslavce. Vinko je imao dva brata, Hinka i Dinka. Roditelji Disney znali su da Donji Priboslavci nisu povoljna lokacija za odrastanje djece, pa su stoga Hinka, Dinka i Vinka ostavili u Zaprešiću kod njihovog ujaka Paška Morovića. Paško je bio poznat po svojem temperamentu i često se ljutio, pa je stoga Vinko u djetinjstvu pravu sreću nalazio u druženjima s Hinkom i Dinkom. 
Uncle-Donald-disney-7904284-800-600

Slijeva na desno: Vinko, Hinko i Dinko Morović u ribičiji sa svojim ujakom Paškom Morovićem

Nakon završene osnovne škole, Paško šalje Hinka, Dinka i Vinka u srednju školu u Zagreb. Vinku je od trojice braće najteže palo to što se mora odseliti iz rodnog mu Zaprešića. U Zagrebu se nikako nije snalazio. Taj mu se grad nikako nije sviđao. Nakon nekog vremena odlučio je srednjoškolsko obrazovanje nastaviti u Splitu, dok su Hinko i Dinko ostali u Zagrebu...

Osnivanje masonske lože

U Splitu Vinko upoznaje još jednog svojeg rođaka, Tvrdicu. Tvrdica je bio poznati škrti milijarder s Forbesove liste najbogatijih ljudi. Tvrdica je bio toliko škrt da mladome Vinku nije čak niti ponudio smještaj u Splitu. Vinko je tada uvidio da bi se Tvrdičino bogatstvo dalo iskoristiti na bolji način nego da stoji u sefu, budući da ga Tvrdica na ništa ne želi potrošiti. Nakon završene srednje škole, Vinko se vraća u Zaprešić te osniva Veliku zaprešićku masonsku ložu. U ložu se
Scrooge-mcduck

Tvrdica, Vinkov multimilijarderski rođak

ubrzo učlanjuju mnogi građani Zaprešića. Masonska loža operirala je (a operira i danas) pod tajnim imenom Klub Zaprešćana "Zaprešćan". Vinko, kao osnivatelj, postaje Veliki Majstor Velike zaprešićke masonske lože. Koristeći novostečenu poziciju, Vinko je skovao urotni plan kojim je Tvrdici zbog navodne utaje poreza oduzeto svo bogatstvo. 95% tih novaca donirano je kroz razne kanale Klubu Zaprešćana "Zaprešćan". Vinko je tada znao da je postao najmoćniji čovjek na području Zaprešića te da mora pametno odigrati kako bi svoju moć što bolje iskoristio. Kako bi stekao više političkog utjecaja, Vinko se učlanio u Komunističku partiju Hrvatske, gdje su mu povjerene ovlasti za nadgledanje Zaprešića, pa je tako stekao i legalni put za vladanje gradom.

1976. godine Vinko je i diplomirao na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Zagrebu. Kroz kasniji život stekao je sa 62 godine zvanje doktora ekonomskih znanosti, uz nesebičnu pomoć drage prijateljice Marije Valčić, koja se odrekla svog doktorata radi prijatelja Vinka. Ubrzo nakon toga Vinko postaje najmlađim dekanom najuglednijeg veleučilišta u Zaprešiću, gdje prijateljici Mariji pronalazi radno mjesto profesorice kolegija "Tko laže taj i krade".

Djelovanje masonske lože

Morovićeva je masonska loža bila jako aktivna na području Zaprešića. Zbog intervencija masonske lože, Zaprešić se počeo urbanizirati te je prerastao iz sela u pravi mali gradić. Najznačajnija se intervencija dogodila 1995. godine kada je Zaprešić dobio status grada te više nije bio općina u sklopu Grada Zagreba. Prvi zaprešićki gradonačelnik bio je upravo Morović. Kako se tada raspala Jugoslavija, a s njom i Komunistička partija (koja u narodu postaje iznimno nepopularna), Morović shvaća da bi bilo loše za njega i njegovu ložu da zadrži bilo kakve veze s komunistima. Stoga kroz ložu formira nova poznanstva te se sprijateljuje s HDZ-om i Željkom Turkom, predsjednikom zaprešićkog ogranka te stranke. Upravo je Turk postao gradonačelnik nakon Morovićeva odlaska, no mnogi teoretičari zavjere, koji se bave izučavanjem masonskih i illuminatskih poslova (kao npr. David Icke) smatraju da Morović ustvari upravlja gradom kroz Turka. Još nije pronađen niti jedan dokaz koji bi osporio ovu tezu. Frustriran time što je kao mladić radi srednjoškolskog obrazovanja morao napustiti Zaprešić, Morović odlučuje u svojem rodnom gradu osnovati srednjoškolsku ustanovu. 2003. mu u tome i uspjeva, te je osnovana Srednja škola Ban Josip Jelačić . Ravnatelj te škole postaje Alan Labus, navodno još jedna Morovićeva marioneta. Labus je to opovrgnuo, ali nije nam mogao bolje objasniti zbog čega to nije točno jer se žuri na hitni sastanak u Klubu Zaprešćana "Zaprešćan", na kojeg ga je zvao predsjednik tog kluba. Morović je u gradu osnovao i Visoku školu za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić, koja je kasnije postala Veleučilište Baltazar Zaprešić. Navodno je nakon osnivanja upravo ta ustanova, koja NIJE izgrađena od brodskih kontejnera,  postala glavni instrument djelovanja Morovićeve masonske lože. Morović je dekan te škole.

Obiteljski odnosi

Nakon povratka u Zaprešić, Vinko je ponovno uspostavio odnose s Hinkom i Dinkom, koji su se zaposlili u Zagrebu u uredu gradonačelnika. Navodno je zbog velikog utjecaja svoje masonske lože upravo Morović uspio isposlovati da gradonačelnik Zagreba postane Miki Maus (poznatiji kao Milan Bandić).
Hinkodinkovinko

S lijeva na desno: Vinko, Hinko i Dinko Morović. Uočite kako se i u odrasloj dobi braća raspoznaju po različitoj boji odjeće.

Odnose s ujakom Paškom Vinko nikad nije mogao ponovno uspostaviti, jer se Paško oženio Vlatkom i odselio u Slavonski Brod gdje žive mirnim seoskim životom. Majku i oca nikada nakon djetinjstva nije sreo, a ujaka Tvrdicu srozao je na prosjački štap kako bi se dočepao njegovog bogatstva. Dio bogatstva je nedavno uložio u poduzetnički projekt "Sponza Zaprešćana" u Lastovskoj ulici u Zagrebu, gdje će njegova sponzoruša najnovija supruga s prijateljicama voditi nastavu najnovijeg studija "Menadžment neposrednih fizičkih komunikacija". Novi prostori škole u Zagrebu su izrazito plave boje u skladu s tradicijom oba grada i Vigare.

Also on FANDOM

Random Wiki