FANDOM

Veleučilište Baltazar Zaprešić
Vspu.jpg
Visokoškolska zaprešićka ustanova, napravljena od najnovijih kvalitetnih ergonomski učinkovitih materijala, iznad koje se često može vidjeti duga koja simbolizira sreću onih koji ovo veleučilište pohađaju

Godina osnivanja

2001

Prije poznato kao

Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić

Dekan

Vinko Morović

Logo

Vspu logo.jpeg   "Znanje svima" - ako plate 16000 kuna godišnje

Veleučilište Baltazar Zaprešić visoko je učilište u Gradu Zaprešiću koje svojim učenicima nudi veoma kvalitetno obrazovanje iz danas vrlo relevantnih ekonomskih polja. 

Povijest

Visoka škola

Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić osnovana je 2001. godine kao legalna ispostava Morovićeve Velike zaprešićke masonske lože. Morović je dugo razmišljao o imenu škole, pa je na kraju zaključio da ima najviše smisla školu koja podučava predmete ekonomske tematike nazvati po povjesničaru, Baltazaru Adamu Krčeliću. Kako bi barem malo opravdao ime škole, kao jedan od kolegija u školi je uveden Pregled hrvatske povijesti, što je za buduće menadžere iznimno koristan predmet. Kao profesor tog predmeta zaposlen je Alan Labus, vrhunski zaprešićki megadocent. U početku je škola od prostora imala samo tribine koje su ustvari pripadale iznimno jakom hrvatskom prvoligašu Inter Zaprešiću. Tadašnji je gradonačelnik Morović, ujedno i dekan ove škole, te prostorije nabavio na potpuno sukob interesa-free način. Od samog početka škola je zadobila reputaciju nadprosječno jake vertikale hrvatskog visokoobrazovnog sustava, negdje između Visokog protestantskog učilišta "Martin Luther" u Županji i Fakulteta srednjovjekovne agrikulturne mehatronike Sveučilišta u Bjelovaru. U skladu sa svojom visokom reputacijom, škola je počela sa svojim iznimno kvalitetnim radom, te je zaposlila veoma kvalitetne profesore, koji su se čistom igrom slučaja, a ne zbog nepotizma, kasnije našli na Morovićevoj nezavisnoj listi na lokalnim izborima, koja je sama po sebi vrlo potreban projekt jer Morović nema dovoljno kontrole nad Turkom. U početku je škola bila jadna te je izgledala ovako:

Bak1.jpg

No, ubrzo je škola dobila novi prostor, prostor koji, napominjemo, nije izgrađen od brodskih kontejnera, nego samo izgleda kao da je. Očiti dokaz za to jest činjenica da se ne vidi kako su brodski kontejneri postavljeni jedan na drugoga, a što nipošto nije rezultat postavljanje plave trake po sredini građevine. Sada to izgleda ovako: 

Bak2.jpg

Prema Morovićem riječima, od dana ovog proširenja, ova škola više nije jadna.

Veleučilište

29. siječnja 2014. godine povijesnom odlukom Gradskog vijeća Grada Zaprešića promijenjen je statut Visoke škole za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti Baltazar Adam Krčelić, koja od toga dana postaje Veleučilište Baltazar Zaprešić . Fascinantna bivša visoka škola ispunila je sve zakonom propisane uvjeta za dobivanje statusa veleučilišta, pa su gradski oci odmah iskoristili mogućnost za ovu promociju za boljitak Veleučilišta, njegovih studenata, ali i Grada Zaprešića i svih njegovih građana.

Ono zbog čega je ovo veleučilište jako dobro jest posebni ekonomsko-menadžeski certifikat. Naime, taj specijalni certifikat "CFR-357-0B" izdaje jedino Veleučilište Baltazar Zaprešić. Drugim riječima ovakav certifikat je unikatan u cijelome svijetu, jer je jedino ovo veleučilište dovoljno dobro da izda takav certifikat. Kada završite ovo veleučilište te dobijete navedeni certifikat, automatski stječete određene akademske titule što vam otvara mnoge mogućnosti za zapošljavanje. Kliknite ovdje za detaljno objašnjenje akademske titule koju stječete završetkom obrazovanja na ovom veleučilištu, a ovdje da biste vidjeli gdje se sve nakon ovog veleučilišta možete zaposliti.

Nastava

Ovo je popis kolegija na ovom veleučilištu:

  • 1. semestar
    • Poslovanje
    • Upravljanje
    • Poslovanje i upravljanje
    • Biznis
    • Menadžment
    • Biznis i menadžment
Znanje.jpg

Veleučilište je poznato po svojim autoironičnim opaskama, kao što se može vidjeti na ovim bedževima

  • 2. semestar
    • Menadžment u kulturi
    • Menadžment u politici
    • Menadžment u pistacio industriji Lihtenštajna
    • Poslovna etika po modelu jugoistočne Europe
  • 3. semestar
    • Pregled hrvatske povijesti u razdoblju od 1941. do 1945.
    • Pregled hrvatske povijesti u razdoblju od operacije Barbarossa do kapitulacije Njemačke
    • Pregled hrvatske povijesti za vrijeme NDH
    • Menadžment u povijesti
Baltazar.jpg

Profesor Baltazar, jedan od predavača na ovom veleučilištu.

  • 4. semestar
    • Poslovni subjekti u Zaprešiću
    • Uspješno baratanje novcem po modelu Grčke i Portugala
    • Raspoređivanje proizvoda po policama
    • Važnost odabira naziva obrta
  • 5.semestar
    • Menadžment kanalizacije
    • Raspoznavanje i prepoznavanje novčanica
    • Osnove kupoprodajnog procesa
    • Kako uvesti fiskalnu blagajnu
  • 6. semestar
    • Priprema za preddiplomski završni rad

Ekspanzionistički planovi veleučilišta

Kao što je u početku rečeno, Veleučilište je u početku imalo samo prostor u tribinama. Nakon toga, izgrađen mu je novi prostor od brodskih kontejnera uobičajenih građevinskih materijala. Ubrzo nakon toga, u blizini se zatvorio kafić Camel, pa je grad na potpuno pošten način Veleučilištu dao prostor toga kafića u kojemu se sad nalaze knjižnica i čitaonica ovog veleučilišta koje sadrže Labusove knjige te naslove poput Menadžment lokalnog kafića u naselju manjem od 2000 stanovnika, Ekonomska dinamika tržnog štanda te Suvremene ekonomske metode u odabiru loga poduzeća.
Labus morović.jpg

Labus i Morović usred važnog razgovora o budućnosti Veleučilišta i grada

Veleučilište će dobiti još prostora, jer se na sjeveru grada planira izgraditi učilišni kampus, koji bi u potpunosti pripao Veleučilištu Baltazar Zaprešić. Osim toga, Gradsko vijeće Grada Zaprešića, čiji članovi ni na koji način nisu povezani s Veleučilištem, donijeli su genijalnu odluku o obnovi Jelačićevog dvorca - dvorac će se dati u ruke Veleučilištu. To će se učiniti zato jer grad nema dovoljno novaca za obnovu dvorca. Demantirani su navodi da je dio novca koji je bio namijenjen za obnovu dvorca utrošen na izgradnju nadvožnjaka iznad željezničke pruge na cesti prema West Gate-u, što je inače bio posao Zagrebačke županije. Također su demantirani navodi da je Grad Zaprešić izgradio ovaj nadvožnjak umjesto Županije zbog prijateljstva gradskog vrha i župana Stegosaurusa Kožića koji je najavio da na čelu Županije namjerava ostati barem dok Saudijska Arabija ne legalizira jela koja sadrže svinjetinu polivenu alkoholnim pićima, a možda i duže. Ova je odluka o davanju dvorca u koncesiju Veleučilištu svojevremeno izazvala velike tenzije u Zaprešiću jer su mnogi smatrali da objekt poput Jelačićevog dvorca nije dostojan biti u rukama tako grandioznog veleučilišta kao što je ovo. Tako je vrli zaprešićki heroj-vijećnik Dario Baća skupio potpise za referendum protiv davanja dvorca Veleučilištu. Budući da se i Baća i lokalni SDP kojemu je skoro na čelu vrhunski lovac Danijel Saić protive ovakvoj odluci, oni su temeljem Stavka 2. Članka 14. Statuta Grada Zaprešića mogli automatski raspisati referendum: "Prijedlog za donošenje odluke o raspisivanju referenduma iz stavka 1. ovog članka može temeljem zakona i ovog Statuta dati trećina članova Gradskog vijeća, gradonačelnik, polovina mjesnih odbora na području grada i 20% birača upisanih u popis birača Grada." - ali nisu to učinili zato jer eto. Navodno bi u dvorcu trebao biti dekanat, što od Morovića uopće nije bahato, a u razrušenoj zgradi pokraj dvorca trebale bi biti spavaonice za inozemne razmjenske studente Veleučilišta, kojih, naravno, ima jako puno.

U budućnosti se Veleučilište planira proširiti na 3. kat Srednje škole Ban Josip Jelačić, kafić Goldfinger, skladiše boca pored Trgocentra, Tifonovu benzinsku pumpu, terasu Slastičarnice Lucijana, šator kod teniskih terena, podrum tržnice, Čop Čop, Kino Partizan Zaprešić, novoizgrađeni Dom zdravlja Sjever te West Gateovu fontanu.

Za sad su Vinko i oni manje slobodni zidari zadovoljeni prostorom za držanje ilegalne nastave u Osijeku i Zagrebu, te hotelom u Biogradu koji će prenamijeniti u gerijatrijsko središte za zaslužne nastavnike Baltazara.

Uspješni biznismeni ovog veleučilišta - Dragutin Funda Tuareg i ortaci

Ovo veleučilište je veoma jako kvalitetno i nudi vrsno obrazovanje, pogotovo od kad je prodekan Dragutin Funda zvani TUAREG, legendarni poduzetnik, bivši ravnatelj Zavoda za mjeriteljstvo koji je pravomoćno osuđeni kriminalac i mora državi vratiti ukradenih 456.454 kune za "terenac" koji si je kupio je poklonio bivšem ministru Primorcu (također Dragan). Da Funda ne ode u zatvor, lovu će mu nabaviti od školarina studenata i preprodaja iPada gazda Vinko, pa će i dalje zajedno školovati uspješne poduzetnike. Ispod je jedan od primjera takvih poduzetnika, koji je svoj obrt igrom slučaja otvorio baš u Zaprešiću:
Zubni.jpg

Also on FANDOM

Random Wiki