FANDOM

Srednja škola Ban Josip Jelačić
Skola 01
Najbolja škola koju ćete vidjeti u svojem životu, čak i ako vjerujete u reinkarnaciju - Srednja škola Ban Josip Jelačić

Datum osnivanja

16. listopad 2003.

Ravnatelj

Alan Labus

Nagrade

Nagrada za najbolju i najvelebnije efikasnu funkcionalnu školu šire konglomeracije Mliječne staze i ostalih galaksija

Srednja škola Ban Josip Jelačić, poznata i po često korištenoj kratici SŠBJJ, je jedina najbolja srednjoškolska ustanova u Zaprešiću, ali i prema odluci Vrhovnog svemirskog vijeća, na čelu s ravnateljem ove škole nepristranim promatračem Alanom Labusom, najbolja srednja škola u okolnih 17 spiralnih galaksoidnih formacija u centru sa zvijezdom crvenim divom. 

Povijest

Nekad davno, Vinko Morović odlučio je osnovati u Zaprešiću srednju školu. Koristeći veze iz svoje Velike zaprešićke masonske lože, Morović je brzo to i uspio učiniti, te je u listopadu 2003. otvorena Srednja škola Ban Josip Jelačić, srednja škola koja je toliko dobra da nažalost ne postoje epiteti kojima se veličina ove škole može opisati. Otvorenju škole prisustvovao je tada još živ Kim Jong-Il sa svojim nasljednikom Kim Jong-Unom. Govori se da je upravo Kim Jong-Il nadahnuo Morovića na gradnju škole, a mnogi svjetski mediji uočili su sličnost između velebnosti ove škole i Demokratske Narodne Republike Koreje. Za ravnatelja škole postavljen je, kroz potpuno transparentan natječaj, velebni zaprešićki docent Alan Labus, čija je vladavina ovoj školi donijela samo boljitak.

Zašto je ova škola najbolja škola

  • U ovoj školi klimatizirano je čak 5 učionica! U usporedbi s ostalim školama, kao npr. Srednja škola Ignjata Đurđevića iz Srednjih Donjih Zabonjlića, koja nema niti jedan klima uređaj (a niti ventilator), to je iznimno puno. Nadalje, čak 2 od 5 učionica s klima uređajima imaju pripadajuće daljinske upravljače s kojima se klima može upaliti i kontrolirati. Naime, u ostale 3 učionice daljinski ne postoji jer su ga ukrali zli učenici koji su radili spačke s klimom, a također su se istrošile i baterije jer je klima uređaj radio suviše tijekom ljetnih dana te se pokvarila tipka za regulaciju puhanja šipke u donjem klima otvoru.
  • Upisnine u ovoj školi iznose samo oko 200 hrvatskih kuna po učeniku godišnje. Ova cijena je iznimno niska, primjerice Sveučilište Oxford traži upisnine od par desetaka do stotina tisuća funti po učeniku godišnje.
  • Grijanje je u ovoj školi iznimno dobro regulirano. Naime, kada je temperatura niska, prepredeno HEP Toplinarstvo obračunava grijanje po većoj cijeni nego kada je temperatura nešto viša. Kako bi dokazala da odgovorno raspolaže novcima od upisnina, koji u suštini pripadaju učenicima, škola pali grijanje samo kada je tarifa obračuna niža. Na taj su način postignute dvije stvari: ne možete reći da vas se ne grije, a ne možete niti reći da škola rasipno troši vaš novac na skupe stvari. Savršena kombinacija.
  • Pri postavljanju ormarića u obzir su uzete osobe s posebnim potrebama. Naime, prema najnovijim istraživanjima koje je za SŠBJJ obavio Mislav Bago na uzorku od 13 osoba ženskog spola iz modne agencije "Fashion Clix", u Hrvatskoj je trenutno 84% osoba oboljelo od anoreksije. Poznata je činjenica da mnogi anoreksičari boluju od laksusofobije, straha od širokog prostora koji je uzrokovan time što zbog svoje debljine od čak 35 cm anoreksične osobe malo šire prolaze percipiraju kao prolaze široke 17 metara, što u njima izaziva osjećaj straha zbog mogućnosti gubljenja u tako širokom prostoru. Zbog toga je prolaz ormarića širok 1 metar, što je sasvim dovoljno da 120 osoba u tom prolazu obavljanja rutinskie aktivnosti kao npr. presvlačenje čizmi preko zime. Škola je dodatno i uštedila na prostoru tako što je stavila tri ormarića u jedan stupac. Domišljato, zar ne?
  • Škola ima dizalo kojeg možete koristiti ako ste slučajno na nedjeljnoj nogometnoj utakmici ozlijedili gležanj, koljeno, gležanj i koljeno, list, ili neki drugi dio lokomotornog aparata. Sa vama u lift, kako bi vam pomogao u otključavanju vrata,  može ići samo jedan prijatelj, a ne više njih, jer to su sve zli učenici koji bi zasigurno iskoristili prvu priliku da razbiju ogledalo u liftu, što donosi sedam godina nesreće, i da razrežu tipku za ručno otvaranje vrata u slučaju zastoja lifta.
  • Školski zahodi uvijek su otključani. Naravno, osim kad traju popravci, a to se događa od 5. rujna do 15. lipnja svake godine. Naime, zli i neodgojeni, bezobrazni i bahati učenici često su iz ove škole trgali i krali daske s WC školjaka te ih nosili doma kako bi ih nataknuli kravi oko vrata, što je u njihovim nezrelim umovima izazivalo eruptivnu eksploziju smijeha. U WC-ima također uvijek ima WC papira, osim onda kad ga nema, jer su ga zli učenici ukrali i za Noć vještica omotali oko kuće starom susjedu koji je u Vijetnamskom ratu ošepavio, dobio PTSP i ima bolesnog psa. Škola kupuje nove zalihe WC papira čim sustavna znanstvena praćenja pokažu da je to potrebno (otprilike jedna rola dvoslojnog Teta Violeta papira u 5 godina). Sapun se također može naći u obilatim količinama, ali ne sad, jer su ga zli učenici namjerno iz spremnika razlili po podu te ubacili u podni odvod za vodu.
  • Škola je vrsni primjer neoavangardne arhitekture. Naime, školu je dizajnirao poznati arhitekt-slikar-kipar Fernendo Kekler, koji je zbornicu i knjižnicu smjestio usred hodnika, pa učenici moraju zaobilaziti te lokacije tako da se spuštaju u prizemlje i onda se opet penju na isti kat na kojem su bili, ali s druge strane. Ovakav je raspored vrhunski primjer neoavangardne umjetnosti: osim što sadrži elemente nadrealizma, jer izgleda kao da su se učenici najeli ludih gljiva, on može pronaći smisao u besmislu, kao i one slike s crvenim i žutim trokutom na plavoj pozadini. Ovakav raspored nije besmislen i bezvezan, on ustvari simbolizira kako je ljudski život često apsurdan, kako može biti besmislen i kako ponekad ne treba ići najkraćim i najlakšim putem nego stranputicom.
  • Škola je izvrsno računalno opremljena. Šuška se da neka računala imaju čak 256 mB RAM-a! Na računala je instaliran najnoviji patch Internet Explorera 4, a možete se služiti i Mozilla Firefoxom 2, koji će eventualno uspjeti otvoriti jedan post u vašem news feedu na Facebooku, ako ste već odlučili surfati po internetu, umjesto da pratite vrlo zanimljivo predavanje o primjeni konverzije binarnih u heksadekadske brojeve prilikom stvaranja rasterskih slika.
  • Škola nudi besplatan i svima dostupan bežični wi-fi internet, za kojega je potrebna lozinka koju zna samo profesor Ptičar, informatički stručnjak čiji šukundjed je bio jedan od prvih pet ljudi u Habsburškoj Monarhiji koji su imali Napierove pločice. Ptičar iz sigurnosnih razloga razumljivih samo njemu nikome neće dati šifru, a vrsni hakeri, učenici usmjerenja "tehničar za računalstvo", šifru su u više navrata ukrali, pa ju je Ptičar bio prisiljen mijenjati. Prema našim najnovijim saznanjima, najnovija šifra je 2F32C4A83BFFF4AC127ADE1144538DEB.
  • Školska kantina nudi ukusne proizvode po povoljnim cijenama, primjerice proizvodi franšize Fornetti stoje samo 55 kuna po kilogramu, koliko bi vjerojatno bila i cijena pojedinih teških droga kad bi bile legalne. Također, zbog vrsnog kuhanja i pečenja u kantini se konstantno može osjetiti blagi miomiris koji će pozitivno podražiti vaše kemoreceptore u nosu te ćete stoga željeti što više vremena provoditi u toj prostoriji.
  • Škola zapošljava iznimno stručno osoblje. Naime, većinu zaposlenika ove škole odabrao je Veliki mason Morović , a svi mi znamo kako Morović ni u ludilu ne bi provodio nepotističku politiku, te je jedini kriterij za zapošljavanje bio stručnost, što se jako dobro može vidjeti na primjeru nekih profesora.
  • Radi sigurnosti učenika, prozori se u školi ne mogu širom otvoriti, već samo "na kip", kako bi se sprječilo eventualno uletavanje bespilotnih letjelica naoružanih B-44 mitraljezima koji bi pucali po učenicima ove velebne škole.
  • Škola iznimno brine o sigurnosti privatnih učeničkih stvari, pa su tako svlačionice za vrijeme nastave tjelesno-zdravtsvene kulture uvijek zaključane, ali s učeničke strane, jer svi mi znamo da su zli ljudi ustvari učenici koji bi ulazili u svlačionicu drugog razreda te ukrali mobitele, novčanike prepune novca, ključeve od stana, ili bi curama stavljali gornje i donje rublje na nedostupna mjesta. S ulazne strane nema potrebe za zaključavanjem jer su građani Zaprešića svi odreda pošteni ljudi te ne postoji nikakva mogućnost da bi netko mogao ući u školu, na porti slagati da treba na roditeljski sastanak za 3.c, a zatim otići u svlačionice i nakrasti se smartphonea, krupnih novčanica i Rolexovih satova.
  • Ova škola ima Spotted na Facebooku. Tako je, dobro ste pročitali. Pravo na to da znate kako se zove ona cute crnokosa cura u plavoj majici s crvenim Adidas ruksakom koja je s plavokosom frendicom pričala na autobusnoj stanici više nije rezervirano samo za studente Sveučilišta u Zagrebu. Ako ste učenik SŠBJJ, sada i vi možete saznati informacije o osobi koja vam se sviđa jer ste ju na 2.5 sekunde vidjeli ispred učionice "Fizika - praktikum", te koja vjerojatno ne želi niti znati da vi postojite.
  • Interdisciplinarna nastava vrlo je česta u ovoj školi, naime profesori često ulaze u učionicu kako bi posudili laptop i projektor, jer ih škola ima dovoljno, pa su tako za to vrijeme profesori iz dva različita predmeta u isto vrijeme u istoj učionici s učenicima, što je definicija interdisciplinarne nastave. Prema najnovijim rezultatima Državnog zavoda za statistiku, u SŠBJJ se održava 173% interdisciplinarne nastave.
  • Zvono je u školi vrlo tiho, samo 120 dB, a trenutno se razmatra mogućnost da se glasnoća zvona pojača kako bi i narod Kwanga u jugoistočnoj Africi mogao znati kad je završio odmor u Zaprešiću.
  • Vijeće učenika SŠBJJ primjer je najfunkcionalnijeg vijeća u državi, koje je u 10 godina djelovanja donijelo čak 3 odluke. Ovakva stopa od 0.3 odluke godišnje parira čak i Mjesnom odboru "Istok" u selu Ćićarevcima od 7 stanovnika, koji je posljednju odluku donio 2007. godine, a ticala se nacrta prijedloga zahtjeva za postavljanje ograde kako bi se selo zaštitilo od terora vukova koji su dolazili iz obližnje šume.
  • Stolice u učionicama biologije/kemije i fizike mogu se rotirati, što je na tim satovima iznimno korisno. Naime, prema istraživanju Instituta za efikasnost učenja iz Bürchenbernlicha, termine kao što su supravodljivost, biodiverzitet i 2,4,8-trimetilcikloheptan učenik najbolje usvaja ako se tijekom predavanja vrti u krug na stolici. Neki kažu da se stolica može rotirati kako bi se regulirala njezina visina, što je također toliko korisno da je Hrvatska vlada ekspresno naručila komplet takvih stolica za Banske dvore. Nadaju se da će država sada izići iz krize. Ali, najvažnije od svega, te stolice su udobne - baš kao i klupe u hodnicima ispred učionica, koje nipošto nisu ravne, već su oblikovane uzevši u obzir najnovije podatke iz anatomskih istraživanja.

Also on FANDOM

Random Wiki