FANDOM

Željko Turk
Turk
Željko Turk, najuspješniji zaprešićki gradonačelnik

Titula

diplomirani ekonom

Alma mater

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Funkcije

  • Gradonačelnik
  • Predsjednik Hrvatske udruge gradova

Stranka

NL Vinko Morović
HDZ

Željko Turk, dipl. oec. je trenutni gradonačelnik Grada Zaprešića. Također je i član predsjedništva Hrvatske demokratske zajednice te predsjednik Hrvatske udruge gradova. 

Rani životEdit

Pepa-dijete

Željko Turk u svojim predškolskim danima

Željko Turk rođen je 25. ožujka 1962. Odrastao je u Kupljenovu, malom idiličnom seoskom mjestašcu u sklopu tadašnje općine Zaprešić. Njegova se obitelj tradicionalno bavila intenzivnim svinjogojstvom. Od malih nogu Željkov je otac učio svoga sina kako se brinuti za svinje, tako da je većinu svog predškolskog života Željko proveo u svinjskom društvu.

Željko kreće u osnovnu školu u Kupljenovu te ju bez problema završava. Nakon toga, pohađao je srednju školu ekonomskog usmjerenja u Zagrebu. Tercijarno obrazovanje Željko je primio na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje je diplomirao na temu Utjecaj intenzivnog svinjogojstva na ekonomsku stabilnost naselja.

Političko djelovanjeEdit

Sa završenim Ekonomskim fakultetom, Turk stječe poslovne kompetencije koje mu otvaraju mogućnosti za osnivanje obrta "Turk d.o.o." koji se, između ostalog, bavi proizvodnjom plahti na kojima vjerojatno spavate ako ste građanin Zaprešića te opremom za stolce u kafićima koje vjerojatno koristite ako ste vlasnik kafića u Zaprešiću. Kad je već izvršio takvu intruziju na vaše privatne i intimne stvari (kao što je vaš krevet), Željko je odlučio baciti se i u političke vode. Svoju je odluku uspio provesti u djelo tako što je upoznao Vinka Morovića, velikog majstora Velike zaprešićke masonske lože. Kada je Morović isposlovao da se Zaprešić odvoji od Zagreba i postane samostalan grad, Željko je postao član gradskog poglavarstva. Svim poznatim političkim analitičarima fascinantna je činjenica kako je Turk od tadašnjeg gradonačelnika Morovića dobio tako laskavu titulu, a da nije s njim politički koalirao. Naime, Turk je član HDZ-a, štoviše član predsjedništva te nadasve demokratične stranke i predsjednik Gradskog odbora zaprešićkog ogranka te stranke. Turk nipošto i nikada nije surađivao s Morovićem, što se može vidjeti kroz njegov daljnji politički životopis.

Also on FANDOM

Random Wiki